ففول حامی بانوان ایرانی
Fefol Family
برای ارزیابی موانع و مزایای مصرف مولتی ویتامین در میان زنان اسپانیایی تبار که در معرض یک کمپین بازاریابی اجتماعی اسید فولیک در فلوریدا ، ایالات متحده قرار دارند .
طراحی و تنظیم ، ارزیابی زنان غیرباردار 18 تا 35 ساله از چندین زیرگروه اسپانیایی تبار بود .
به مدت 6 ماه ، به شرکتکنندگانی که در معرض مواد آموزشی کمپین بازاریابی اجتماعی قرار داشتند ، مقداری ویتامین دریافت کردند و بهطور روزانه گزارش دادند که چند وقت یک بار مولتی ویتامین با اسید فولیک مصرف میکنند و دلایلی که ممکن است مولتی ویتامین مصرف نکردهاند .
چهل و یک زن در این مطالعه شرکت کردند و 65 درصد آنها 10 روز یا کمتر از مکمل استفاده نکردند .
شایع ترین دلیل عدم مصرف ویتامین فراموشی بود .
پیروی از مصرف مولتی ویتامین موانع متعددی دارد . بنابراین، تلاشهای آموزشی مستمر توسط پزشکان بهداشت عمومی برای دستیابی به جمعیت اسپانیایی/ لاتینی که در معرض خطر بالای نقص لوله عصبی هستند، ضروری است .
مرجع مقاله : برای دانلود مقاله زبان اصلی به سایت رفرنس مراجعه کنید .
Leave feedback about this